BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 23, 2010

..ketumbit..

adoiyai mata kanan aku bengkak,ketumbit punye psl,adakah sbb bdn aku terlalu panas?
malu tau ade ketumbit nie,smue org dok ckp aku ngintai org kt toilet,mane ade...xbaik tau fitnah2 nie..

cuti sbtu ahad nie mmg aku xleh wat ape2 pun,kepala pening sgt n asyik muntah2..mmg beg plastik ade kt sbelah je selalu,cian hb kne melayan je..mmg aku langsung xleh mkn ape2,paksa2 gak mkn cz rsaukan bb..akhirnye aku start minum anmum,so xde la aku risau sgt bile dlm keadaan mcm nie,msti ade skit dr susu tu smpai kt bb ;D

dlm dok pening2,citer korea mane leh tinggai hehhee,mmg dok baring je depan tv,tp tgk sikit2 je,xleh tgk lame2,nnti lg berpusing2 kepala nie huhuhuhu xpe xlame lg dh nk masuk 3bln,org ckp bile dh masuk 3bln ke atas alahan akan makin beransur ilang..insyallah ^_^

3 comments:

KINA said...

sian dia mabuk2...

syakira said...

oh dah mabuk erk...bagus bagus itu tandanya baby sihat..

blackroses said...

huuu..best2