BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 30, 2010

...perut dh naik (^_^)...

hehehe tgh dok pening2 nie,rase mls tul nk key in akaun..arini mkn mee bandung je ngn tea o suam..tp mkn ciput je,hb yg tlg abiskan..

asl la arini bdn tul2 rase semcm,kalu berdiri lame skit rase nk pitam je..kurang darah ke?tp aritu cek tekanan darah smue normal.





nie gmbr perutku hehehhee dh naik dh skit,sluar dh xmuat pun..jumaat lepas hb bwk p shopping baju n sluar,tp wat permulaan nie aku beli 2helai sluar n 1 blouse,br la selesa nk kuar mkn n jln2 hehehehee

7 comments:

Intan Azmira said...

sudah mulat....

jaja said...

wiwit...gambo xya pkai baju la sizuka...weh jgn minum air tea slalu..sbb aku ada terbaca klau makan pastu minum air tea dia akan rendahkan hb darah kite....

suzi said...

wakakkaka ko gatai la jajan..

hah?tul ke xleh minum tea?tp tu je air yg aku leh telan stakat nie,lain2 tu wat aku muntah la jajan huhuhuhu

blackroses said...

haippp..jajan miang..kemain lagi...wahh bestlah suzi...

yanna faisal said...

wahhh suzi....dh nampak dahhh....aku nk gamba bogel tang perut jekkk,,,,hahahaha

KINA said...

wah mak buyung dah membulat..... tunggu hingga ke akhirnya lagi best bulot besar..hehehe

suzi said...

a'ah ana jajan tu mmg miang :P

yanna gatai mane leh bg gmbr bogel,byk sgt sticker wakkakakaka nnti ko gak tergoda :P

hehhee kina xsbr aku nk lg bsr hahahhaha