BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 13, 2010

...hujung mgu...

12hb June,aku n hb bgn awl utk p shah alam,cz family day RISDA,awl2 perancangan nk p jap je hehehe,ye ar diorg wat kt Wet World Theme Park,kalu bwk bdk2 best gak tgk diorg mandi,ni hanya aku n hb je..

yg best dpt dpt door gift tikar n tuala,mmg dh lame hb ckp nk beli tikar utk letak dlm kete,senang nk p picnic..tp smpai skang xterbeli,walhal bkn mahal pun :P
aku suke sgt tgk bdk2 main game n mandi manda,ikut ati nk je terjun skali hahahaha

yg best kitorg dpt hamper,utk cabutan bertuah..memula rase mls je nk tunggu ,skali tgk hadiah di sediakan utk 500 cabutan,xkan la kami sgt2 x bertuah kan hikhikhik



nie die hampernye hehehehe,byk biskut,so dpt la aku bwk p ofis.
lps tu kitorg p aquarium kt sbelah wet world tu utk tambah koleksi ikan kt umh,syok sgt tgk ikan2 kt sane,bsr2 n gemuks2.

dh beli ikan trus blk umh tdo hehehhe penat sgt bdn nie,ish sungguh xkuat dh bdn nie,cpt sgt rase letih. mlm lak kuar p twins bb centre kt tesco ampang,ish sgt2 xmenarik brg die,pastu masuk kt tesco beli nasi beriani gam,smbil2 tgk baju yg sesuai,tp sbb muke hb dh mencuka psl dh lewat utk die tgk bola,trus aku majuk p masuk dlm kete,sepjg jln aku diam je hehehe (protes la konon)

hari ahadnye kitorg xde p mane2 pun,dok umh je. aku mmg rase xlarat sgt bdn nie,mmg langsung xde selera mkn,tekak nie 24jam mual. so keje umh mcm biasa la my lovely hb yg wat smuenye..dr pg smpai la mlm die wat keje umh, cian sgt tgk die wat keje sorg2,aku nk tlg,tp bile bgn je trus pening. so hb sruh baring je la. sory ek syg cz xdpt nk tlg.

to my hb,thanks so much cz kemaskan umh,bersihkan peti ais,basuh pinggan,basuh baju,lipat kain,basuh tudung (hand wash),n byk lg yg abg dh wat smpai lewat mlm. semoga bb kite nnti ikut abg yg rajin nie ek. love u so much..muahhhhhhhh......

2 comments:

syakira said...

hehehe jadi mem besar ko erk..sia la nanti bila ko dh salin , hubby ko balas dendam...wakkaka

suzi said...

heheheh jgn kira,cian aku nnti..

aku hrp lps nie die akan terus bantu aku wat keje umh hehehehe,sbb die tau betapa penat wat smue tu sorg diri wakakkakaa