BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

...nasi minyak best...

semlm best sgt cz ma ngn abh dtg anto nasi minyak hehehe,tp ma n abh dtg anto je,pastu trus gerak p putrajaya utk settlekan urusan amik 2 org pekerja indon gantikan 2org pekerja yg lari dulu..hrp2 kali nie diorg tetap la keje ikut contrak,cian ma ngn abh terpaksa bekerja keras kt kebun psl x ckup kakitangan, w/pun adik pompuan aku n abg aku ade keje sane skali,tp permintaan ank pokok nangka terlalu byk,tu yg terpaksa wat keje siang n mlm.

yg aku cian kt abh,sbb skang abh dh kne tukar ke rompin,jauh tu ngn temerloh,tiap2 ujung mgu kne blk temerloh,ye ar mane best dok sesorg sane.dulu ingtkan dpt la terus pencen kt temerloh,tp ape leh wat dh arahan org atasan,mcm tu la keje kerajaan asyik tukar sane sini.

semlm cian kt abh n ma,dh la urusan dgn imegresen KLIA lame,mlm kul9 lom siap lg,abh nk kne berkejar blk ke rompin,psl arini abh ade meeting..wah pekerja br tu trus dpt p jln2 ek hehehehe

berbalik pada citer nasi minyak ekekeke semlm lps je lunch,aku naik ofis asyik muntah aje,last2 bos aku sruh blk sbb cian tgk aku xde tenaga lg dh ulang alik ke toilet..blk je umh bau nasi minyak begitu menyelerakan trus aku mintak hb hidangkan,trus mkn hehehe lps je mkn nasi minyak,trus stop muntah..tp kepala aku pening yg amat trus baring n tdo. mlm tu aku mkn lg nasi minyak smpai licin la ekeke berbaloi2 ma n abh anto kt aku,cz xde bazir2. memula buka bekas hb aku ckp byknye leh mkn smpai sok nie..skali hadap dua2 x hingat wakakakka sehingga menjilat jari.. (*_*)

2 comments:

syakira said...

huhuhu sedap tu..mana yg setengah piring tuk aku...melantak tak henget aku ko erkk

suzi said...

hahahha kira ko lmbt sgt,dh abis pun :P